26 de des. 2014

Pujada del Pessebre al Tagamanent

El passat dissabte 6 de desembre, els joves de l'MCJ  ens vam trobar per pujar tots junts un pessebre al cim del Tagamanent.
Vinguts de Santa Coloma, Premià, Badalona, Sant Cebrià i Vilassar de Mar, vam matinar i ens vam trobar a les 9h del matí al Figaró. Envoltats de fred i mig adormits, vam començar l'expedició sense encara saber el que ens esperava. Però el sol va aparèixer i, deixant la boira a la vall, ens va il·luminar el camí i donant-nos energia, vàrem començar a oblidar el camí tant feixuc i vàrem començar a gaudir del magnífic dia que se'ns presentava al davant.

Fent camí junts, parlant i divertint-nos, sense donar-nos compte vam arribar al cim. La magnífica vista de mitja Catalunya des del cim, va ser la recompensa de més de dues hores de travessia. Després d'assaborir les vistes, la gana ja feia acte de presència i tots junts, vàrem fer un gran dinar de germanor. Compartint amb tothom el que portava cadascú, semblava que estiguéssim en un restaurant enlloc del cim d'una muntanya. Amb les panxes plenes, era de justícia fer una bona migdiada per fer baixar l'àpat i recuperar energies per la baixada.
Corrent contra la llum, escapant de la foscor, vàrem baixar ràpidament al poble abans de que es fes fosc i ens quedéssim al mig del bosc a les fosques. Un cop reunits al poble, entrant en calor gràcies als cafès i cacaolats, vàrem recordar els moments més divertits i emocionants de l'excursió, mentre ens acomiadàvem els uns als altres.
De tornada en cotxe, ja estàvem planificant la següent sortida, amb moltes ganes de tornar a gaudir de la natura i compartir el dia amb els altres joves d'altres parròquies d'aquí Barcelona.
Esperem ansiosament la pròxima!