22 de jul. 2019

Acampada a Planoles

Un any més, i ja en són quatre, va tenir lloc l’Acampada de famílies de FENT AMICS.

Vam començar el dissabte, trobant-nos tots ben d’hora del matí i anant directament al punt d’inici d’una excursioneta molt agradable: “La Ruta dels 7 gorgs de Campdevànol”. Una caminada apta per a tothom i molt refrescant ja que ens vam podem banyar en els diferents gorgs amb una aigua ben fresca i en un entorn de salts d’aigua incomparables.

L’excursió és una estona que permet anar fent camí i xerrar ara amb uns i després amb els altres. I la canalla la van gaudir molt banyant-se als gorgs. La feina era treure’ls per seguir la ruta! Vam dinar a una esplanada, migdiades a la gespa i, més tard, vam enfilar la baixada cap als cotxes.

A la tarda vam arribar a la casa dels Maristes de Planoles, on ja la sentim casa nostra. Alguns s’instal·laven a les habitacions de la casa i d’altres muntaven les tendes. Després una estona de piscina i berenar, la Clara i la Marta van posar-se el barret de monitores organitzant una tarda de jocs pels més petits. Mentre, els grans vam aprofitar per fer una estona de xerrada tranquil·la. A la nit vam sopar a la fresca i després de la sobretaula corresponent vam fer una pregària de bona nit.

L’endemà ens anem llevant cadascú al seu ritme i esmorzem. Com ja és tradició, van anar arribant més famílies de la parròquia que venien a compartir el diumenge. Després vam preparar la missa i de nou, en un entorn privilegiat, vam celebrar l’ Eucaristia enmig de la natura i molt participada. La pluja amenaçava però ens va respectar tot el matí. Això sí, es notava la fresqueta!

El dinar del diumenge  va tenir tots els ingredients necessaris per una bona recepta: molta germanor, gresca i un menjar exquisit. Després de la recollida de la casa, fem la clàssica foto de família i l’hora dels adeus per donar-nos les gràcies a tots i desitjar-nos un molt bon estiu.

Des d’aquí volem fer un agraïment a totes les famílies que van poder-hi anar. També, i de manera especial, amb un record per aquelles que per diferents motius personals no van poder-hi ser malgrat les ganes. També a les monitores per la dedicació amb els més petits i, una vegada més, a en Xevi i la Montse per la seva gran tasca al capdavant de la intendència i el seu esperit de servei.

Acabem la IV Acampada de Fent Amics amb la sensació d’haver pogut compartir una vivència que ens va trenant com a famílies i de descoberta de noves amistats.

Ens retrobem el curs vinent. Bones vacances!