22 de des. 2013

Llum de la Pau de Betlem 2013


Per veure el video de l'activitat clica l'enllaç: http://youtu.be/ll3-FHBBL1U

Divendres 20 de desembre, des de Betlem, va arribar a Vilassar de Mar la Llum de la Pau per ser compartida amb tot l’Arxiprestat de la Cisa.

En un emocionant acte organitzat per la Parròquia de Vilassar de Mar, obert a tothom, amb la participació dels grups de catequesi d’infants i kt-club de joves, pregàries preparades i proclamades pels nens de catequesi de primera comunió, van fer sentir a tots els assistents la força de la Llum que aquest Nadal ens ajudarà a viure l’Evangeli de Jesucrist i proclamar la Pau al món.


També van participar, conjuntament amb la nostra parròquia, les de Teià, Cabrera de Mar, Premià de Mar, Premià de Dalt i El Masnou, fent pregàries conjuntes, cançons preparades per l’ocasió, lectures i, finalment, l’encesa de fanalets perquè tothom pugues emportar-se la flama de Jesús per ajudar a gaudir d’un Nadal de pau i amor.


Pregària de Sant Francesc d’Assis

Oh Senyor,
Feu de mi un instrument de la vostra pau!

On hi ha odi, que jo porti amor.
On hi ha ofensa, que jo porti el perdó.
On hi ha discòrdia, que jo porti unió.
On hi ha dubte, que jo hi porti l’esperança.
On hi ha error, que jo porti la veritat.
On hi ha desesperació, que jo porti l’esperança.
On hi ha tenebra que jo porti la llum.

Oh Mestre,
feu que jo no cerqui tant:
ser consolat, com consolar;
ser comprès, com comprendre;
ser estimat, com estimar.

Perquè es donant que es rep;
perdonant que s’és perdonat;
morint que es ressuscita a la vida eterna.